"Świerszczyk. Wielka księga" Opracowanie zbiorowe


Wydawnictwo: Egmont
Liczba stron:
232

Oprawa:
Flexi

Rok wydania:
2015

Cena detaliczna:
29,99 zł

Jest taki ponadczasowy magazyn, na którym wychowują się całe pokolenia. Ja pamiętam go doskonale. Mowa oczywiście o „Świerszczyku”, który od 70 lat (!) bawi i uczy swoich czytelników. Z okazji tego wyjątkowego jubileuszu powstała książka „Świerszczyk. Wielka księga”, która jest zbiorem najlepszych tekstów wraz z oryginalnymi ilustracjami, które ukazały się na przestrzeni lat.

Kiedy tylko wzięłam tę książkę w swoje ręce od razu zachwyciłam się jej wydaniem – urocza okładka i całe mnóstwo przepięknych ilustracji. Zawartość okazała się jeszcze lepsza. Nic dziwnego skoro w środku znajdują się wierszyki i opowiadania najlepszych polskich autorów m.in. takich jak: Paweł Beręsewicz, Dorota Gellner, Grzegorz Kasdepke, Elżbieta Pałasz, Natalia Usenko czy Wojciech Widłak. Każdy utwór jest inny, niesie za sobą inny przekaz. Czasem jest wesoło, czasem poruszany jest trudny temat, a czasem po prostu trafnie opisywana jest rzeczywistość. Mojemu synowi bardzo podobało się opowiadanie o różowym wielorybie, który bardzo się wyróżniał. Nie zabrakło też opowiadań zachęcających do sprzątania, dzielenia czy cenieniu życia.

Wielka księga zawiera także obowiązkowe komiksy z ulubionym Kotkiem Mamrotkiem i Zającem Kicajem. No i jest także świerszcz Bajetan Hops, którego nie mogło zabraknąć. Cała książka jest wielkim zbiorem naprawdę dobrych wierszyków i opowiadań. Każdy znajdzie coś dla siebie. Ja, jako dziecko uwielbiałam „Świerszczyka” i cieszę się ogromnie, że moje dzieci mogą również czytać to wyjątkowe pismo. A Wielka Księga jest tylko wisienką na torcie :-)




"Świerszczyk. Wielka księga" Opracowanie zbiorowe "Świerszczyk. Wielka księga" Opracowanie zbiorowe Reviewed by Unknown on 12:45:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.