"Na ratunek Karuzeli" Ewa Nowak



Wydawnictwo: Egmont
Liczba stron:48
Oprawa: Miękka
Rok wydania: 2015
Cena detaliczna: 14,99 zł


Nie ma nic cenniejszego i wartościowego niż wspólne czytanie z dzieckiem. To wyjątkowy czas, który nigdy nie jest stracony. Dlatego zawsze będę popierać akcje i inicjatywy promujące i wspierające czytelnictwo, zwłaszcza wśród najmłodszych. Właśnie w tym celu powstała seria „Poczytaj ze mną” Wydawnictwa Egmont. Słuszna sprawa i dobra książka to idealny duet.

Książka o której chcę napisać nosi tytuł „Na ratunek Karuzeli” i jest autorstwa Ewy Nowak. To pozycja z kategorii przygoda, która szczególnie spodobała się mojemu synowi. Jako mama chłopca wiem, jakie wrażenie potrafi wywołać tekst, w którym jest akcja i coś ciekawego się dzieje. Dodatkowo łatwo utożsamić się z bohaterem i w wyobraźni przenieść się w jego świat.

A zaczyna się niepozornie. Kilkuletni Antek jak zwykle przyjeżdża na trening piłki nożnej. Nie spodziewa się, że za chwilę znajdzie się w centrum akcji ratunkowej. Kiedy mama odjeżdża chłopiec dowiaduje się, że ćwiczeń nie będzie, za to czeka go lot helikopterem. Jest to początek fascynującej przygody. Okazuję się bowiem, że pomocy potrzebuje pies o imieniu Karuzela, który dryfuje na płynącej krze. Na domiar złego kra niebezpiecznie szybko zbliża się do wodospadu. Do akcji wkraczają terener i Wąsacz, którym nie udaje się uratować pieska. I wtedy przychodzi czas na naszego bohatera, który wykazując się niebywałą odwagą ratuje przestraszone zwierzę. Akcja była bardzo szybka, pełna emocji i niezwykle trudna.

Kiedy czytałam tę książkę mój syn w pełnym napięciu oczekiwał na rozwój wydarzeń. Był tak zasłuchany i zaciekawiony, że gdy przerwałam na chwilę czytanie od razu mnie upominał. Dla mnie to znak, że poświęcamy czas odpowiedniej lekturze. Ilustracje w niej zawarte są oryginalne i nieprzesadzone i bardzo pasują do opisywanej przygody.

Dla mnie książka może być lepsza albo gorsza, ale kiedy widzę moje dziecko, które z zapartym tchem słucha mojego czytania to jestem szczęśliwa, że tyle emocji mu dostarczam.


"Na ratunek Karuzeli" Ewa Nowak "Na ratunek Karuzeli" Ewa Nowak Reviewed by Unknown on 15:11:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.