Wyjątkowe zakładki od Hundred Bookmarks


Książki od zawsze towarzyszą mi w życiu. Są stałym elementem codzienności. Uwielbiam je, czytam bardzo dużo i śmiało można mnie nazwać prawdziwym książkoholikiem ;-) 

A co za tym idzie mam również słabość do zakładek :-) Od dawna kolekcjonuje je z dziećmi i bardzo często kojarzą mi się z jakimiś wydarzeniami, podróżami. Nie mówiąc już o tym, że milej mi się wtedy czyta :-)




Dlatego, gdy trafiłam na zakładki od Hundred Bookmarks od razu wiedziałam, że to coś dla mnie :-) Po pierwsze, są wykonane własnoręcznie, a ja wprost uwielbiam rękodzieło, po drugie wybór mają naprawdę duży, a po trzecie można je dowolnie spersonalizować. Możemy wybrać dowolny cytat czy dedykację dla bliskiej osoby, dopasować kolorystykę, a taka zakładka zostanie specjalnie dla nas „wystukana” :-). Poza tym będzie pięknie zapakowana, więc idealnie będzie się nadawać na prezent dla np. kogoś bliskiego, przyjaciela czy nauczyciela.




Zakładki są metalowe, z pięknymi zawieszkami, ze srebra, a nawet z dodatkiem kryształów Swarovskiego :-) Urzekają i zachwycają.




Jeśli chcecie podarować komuś oryginalny, własnoręcznie wykonany prezent, z ulubionym cytatem lub delikatną ozdobą to zajrzyjcie na stronę: www.hundredbookmarks.pl

albo Facebook:
https://www.facebook.com/hundredbookmarks/

A gdy wpiszecie kod rabatowy: a5jk4f cena obniży się o 5% :-)






Wyjątkowe zakładki od Hundred Bookmarks Wyjątkowe zakładki od Hundred Bookmarks Reviewed by Unknown on 14:36:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.