„Tuwim café na każdą okazję” Julian Tuwim


 Wydawnictwo: Egmont
Liczba stron:
48

Oprawa:
Miękka

Rok wydania:
2015

Cena detaliczna:
29,99 zł

 
Świat poezji jest mi bliski i bardzo chętnie się w nim zatracam. Jest to pewnego rodzaju odskocznia od codzienności, swoiste zanurzenie w czymś głębszym i piękniejszym. Dlatego z przyjemnością sięgnęłam po wiersze i fragmenty utworów najwybitniejszego polskiego poety jakim był Julian Tuwim.

„Tuwim café” to zestaw pięknie wydanych i oryginalnych pocztówek z wybranymi cytatami autora. Każda z tych pocztówek jest unikalna, różniąca się szatą graficzną. Na odwrocie każdej z nich znajduje się miejsce na wpisanie osobistej dedykacji dla osoby, której chcemy podarować taki wyjątkowy prezent. Kartki możemy wyrywać, by ofiarować komuś wybrany cytat lub powiesić sobie w widocznym miejscu. „Tuwim café na każdą okazję” zawiera różnorodne utwory autora, które przypadną do gustu wszystkim miłośnikom poezji. Dla przykładu przytoczę jeden z nich:

Gonią mnie stepy
Jak stada lwie,
Ocean ślepy
Ulicą rwie!
Świat za mną ryczy
Łapać go! Stój!
A ja jestem niczyj,
Ja jestem twój!

Zbiór wierszy Juliana Tuwima został wydany w bardzo praktycznym, kieszonkowym formacie, doskonale pasującym do torebki lub do podarowania bliskiej osobie. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to zbyt wysoka cena za taką małą książeczkę. Ale poza tym uważam, że promowanie poezji w takiej formie to naprawdę świetny pomysł.








„Tuwim café na każdą okazję” Julian Tuwim „Tuwim café na każdą okazję” Julian Tuwim Reviewed by Unknown on 15:19:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.